top of page

49. sērija. Gintas lietā bija ''plānots'' iesēdināt arī viņas draugu!


www.madona.lv

Labdien.

Dažas dienas atpakaļ braucu automašīnā kopā ar kādu draugu. Meklējām vienu konkrētu vietu, tādēļ draugs palūdza man kā blakussēdētājam to ievadīt Waze aplikācijā. Lai būtu vieglāk atrast. Un tad man atkal ienāca prātā šī doma, kura neliek mieru joprojām. Stāsts atkal būs par Gintas Voicišas lietu, bet šoreiz par to, cik tuvu bezdibeņa malai patiesībā tad esmu atradies arī es. Lieta tāda, ka sākotnējā izmeklētāju versija bija - es esot vai nu licis Gintai, vai pat kopīgi ar viņu saplānojuši bērnu slepkavību, un tad mēģinājuši to uzkraut bērnu tēvam, lai tālāk "dzīvotu laimīgi". Es toreiz kategoriski noliedzu šādus izmeklētājas ''murgus'' un arī Ginta to noliedza. Taču tas netraucēja mūsu "godprātīgajai" policijai domāt savādāk. Tika izkrāpts no manis DUBULTS DNS paraugs (lieki teikt, ka tas notika pretlikumīgā veidā), un lieta tika virzīta tieši uz šādu iznākumu. Es to sajutu gandrīz uzreiz, sapratu, ka tad mani un Gintu sagaida mūža ieslodzījums, bet VP izmeklētājus - ordeņi par "lieliski paveikto" izmeklēšanas darbu. Kurus, cita starpā, viņi arī saņēma - pat neiesēdinot mani! Izskatās, ka inspektore Veronika Čuprika no Rīgas reģiona pārvaldes Kriminālpolicijas pārvaldes 1.biroja 1.nodaļas galvenās inspektores jau 2017.gadā pārkvalificējās uz daudz nopietnāku amatu un kļuva par Valsts policijas Galvenās Kriminālpolicijas pārvaldes Organizētās noziedzības apkarošanas pārvaldes (ONAP) 1.nodaļas galveno inspektori. Par to var pārliecināties arī aplūkojot amatpersonas deklarācijas VID publiskojamajā datu bāzē. 2016.gadā viņas atalgojums bija 16 774.16 EUR, bet 2017.gadā jau 26 057.28 EUR. Tas ir ne tikai ievērojams kāpums finansiālajā ziņā, bet arī acīmredzams kāpums pa karjeras kāpnēm. Jo darbs, tā saucamajā ONAP, jau ir krietni augstāks karjeras pakāpiens IeM hierarhijā.

Taču nu gan pie manas konkrētās atklāsmes. Nepietiek ar to, ka jau seriāla ceturtajā sērijā runāju par brīnumiem, kuri atklājās aplūkojot pēc vairāk nekā TRĪS gadu marinēšanas man atdoto mobilo tālruni, kurš man tika izņemts jau traģēdijas dienā. Apstiprinājās gan pretlikumīga telefona lietošana VP, gan datu nomainīšana un citi acīmredzami viltojumi. Tagad vadot iekšā dislokāciju Waze aplikācijā, es sapratu vēl ko. Tolaik diendienā lietoju šo aplikāciju, jo daudz braukāju pa Rīgu darīšanās. Taču, ja atmiņa mani nevīla, tad šo aplikāciju atgrieztajā telefonā vairs neredzēju. Nolēmu šo faktu pārbaudīt. Un jā, tur gluži vienkārši vairs nav Waze. IZRAVĒTS, ar visiem GPS pārvietošanās datiem par slepkavības un iepriekšējām dienām. Godīgi sakot, pārskrēja aukstas tirpas brīdī kad to konstatēju. Jo sapratu - viņi prakstiski jau bija VISU sagatavojuši un šobrīd, tā vietā, lai rakstītu par šo, manuprāt noziedzīgo iekšlietu-tieslietu sistēmu, es jau gandrīz 4 gadus visdrīzāk atrasto Rīgas Centrālcietumā - kā aukstasinīgs divu mazuļu slepkavības plānotājs, organizētājs un varbūt pat izpildītājs, turklāt noziedzīgā grupā pēc iepriekšējas norunas! Taču nesanāca, un nesanāca visticamāk tikai tādēļ, ka es nevis akli noticēju, ka VP un Čuprika dara visu, lai atrastu īsto bērnu slepkavu, bet gan sapratu ka patiesībā VP mēģina rakstīt lietu uz to, kas viņiem šķiet vienkāršākais, ātrākais un loģiskākais (viņu izpratnē!) izskaidrojums. Nu un kas, ka nav pierādījumu. Būs, ja vajadzēs, izdomāsim, uzmanipulēsim. Nekas, ka būs vien pašiem jāvilto šie pierādījumi. Noviltos arī, jo uz spēles taču likta pašu karjeras izaugsmes, bet te "tikai" "kaut kādu" divu latviešu plebeju dzīves, par kuriem viņiem nospļauties. Ak jā, vēl divi miruši mazuļi, kuru dvēselītes kliegtin kliedz par viņu vistuvākajam cilvēkam - mātei nodarīto milzīgo pārestību. Bet to jau tādas čuprikas nedzird - tas viņām nav lemts pēc definīcijas. Naudas žvadzēšanu maciņā, uzpleču zvaigžņu un ordeņu spožo atspīdumu saulē - to gan. To tādas čuprikas pazīst labi. Un tieši tas, ne jau "kaut kādas tur patiesības" noskaidrošana ir viņu dzīves un karjeras vienīgais un patiesais mērķis un izpratne. Ja kas - rezultāts būtu 4:0 krievvalodīgo labā, bet patreiz turpina būt 3:0...

Vēl viena lieta - inspektore Čuprika: Vai atceraties, kā es - pieaudzis vīrietis jūsu kabinetā ar asarām acīs lūdzos lai vismaz aizvedat Gintu uz viņas mazuļu bērēm. Viņai taču tas bija tik svarīgi! Un pat ja viņa arī būtu bijusi jukusi slepkava... Tad gan viņa būtu jāārstē, nevis jāiesloga un jāpadara par nežēlīgu bērnu slepkavu visas Latvijas acu priekšā. Jau nākamajā vakarā pēc notikušās traģēdijas, bez tiesas, bez pierādījumiem. Atceraties arī to? Bet toreiz jūs Gintu uz bērēm aizvest kategoriski atteicāties! Un tagad, kad visi jūsu viltojumi sāk nākt gaismā, kad izrādās, ka Ginta Voiciša nemaz nav slepkava? Jūs taču to ZINĀJĀT jau arī tobrīd!!! Bet ciniski skatījāties man acīs un teicāt - NĒ! Jūs taču arī itkā esot māte? Kā jūs ko tādu vispār spējāt? Godīgi sakot - man tīri cilvēcīgi ir žēl jūsu bērnu... Bet tas jau tikai mans - kaut kāda plebeja žēlums. Kaķa lāsti debesīs nekāpjot. Bet šie gan uzkāps un jau visai drīz.

P.S. Ceru, ka garāku un plašāku interviju ar mani, varēsiet izlasīt žurnālā ''Kas Jauns'', kā arī portālā jauns.lv Ceru, ka nebūs ''zvana no augšas'' ar lūgumu to nepublicēt. Jo tas zvanītājus neglābs. Paskatīsimies. Un šī intervija patiešām būs ''toksiska'' gan sistēmai kopumā, gan dažiem indivīdiem personīgi.

 

Autors: acgarni.com

 

Citi lasa arī šo
PayPal ButtonPayPal Button
bottom of page